Eskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir Emlak

29 Ocak 2015 Perşembe

Öylee güzel bambaşka ki bugün ..

   Onunla bir ve TEK olduğumuz günün tekrarı bugün ayın 29'u bugüünn.. 

  Rahmana şükürler olsun ki onu verdi bana, Rahmana şükürler olsun ki böylesine günde onunlayım, öyle mutluyum ki çünkü o benim ilk aşkım ..
İlk okulda geldiğinde sınıfımıza ona aşık olmuştum gözleri o kadar güzeldi ki o an yemin olsun ki şuan benimle gözlerimi kapattıkça yaşıyoum o ilk anı..
Duvar kenarı tarafına oturmuştu geldiğinde arkanın iki önü ben ise cam kenarında haylazlarlaydım onu gördüm çocuğum ama kalbim çocuk değil işte, neyse onu görür görmez saf saf bakmaya başladım boyum kısaydı göremiyodum onu uzak dusuyodu orta sıraya tam ortaya geçtim ordan görünüyodu PAPATYAM!
   İçimde çook büyük acılarım vardı geceleri hep ağlardım bunları burda yazamam yazmakta istemem o acıları bastırmak için taa o zamanlar güler eğlenirdim herkes ise beni yalnış anlardı papatyam gibi..
  Yakın arkadaşıma demiştim onu sevdiğimi, oda bende seviyorum onu demişti! şook olmuştum! ama belli etmedim sustum..
Bir kaç gün sonra bi arkadaşla sevdiğimi ve onunla arkadaş olmamı söyledim, ama yuzüne söylüyemezdim o kadar çook büyük sevgi taşıyordum ki , o küçük bedenim taşıyamazdı o anı..
Okul çıkışında;
O, yakın arkadaşı ve ben kaldık sınıfta, cevabını verecekti o anı hayatım boyunca unutamam..
Sözlüğümün baş sayfasından küçük bi parça yırtmıştı ve " Hayır " yazmıştı..
Yıkılmıştım eve gidip ağlamıştım çünkü çok seviyordum o bambaşkaydı cesurdu, sertti, ihtiyacım vardı ona içimdekileri birine anlatmam gerekti ama olmadı..
Arkadaşda seviyor demiştim ya hani, oda bunu duydu gaza geldi bir idda gibi hemen teklif etti birşeyler oldu papatyada kabul etti..
Yıkıldım ama belli etmedim ona kendimce küstüm ama ona belli etmedim, çünkü üzülürdü kıyamazdım onaa..

    Çocuktum ama;
" Koskoca bir yüreğim vardı benimm !! "

Vee bakın o artık benimm..
İlk aşkıma kavuştum yıllar sonra ve şuan ahire söz verişimizin, hayat arkadaşı oluşumuzun tekrarındayız ..


    Nice nice "29" lu aylara İLK AŞKIM ..

      SENİİ ÇOOOOK SEVİYORUUM !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder