Eskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir Emlak

20 Ocak 2015 Salı

Seni Sevmek Öyle Güzelki Ahirim..

      Fark ettim de bu sevdayı güzel yapan sendin yâr ! Neden mi ? Çünkü ben yine aynı ben ama sevda bu sefer bambaşka...


      Seviyorum seni kalbi kocaman minik adamım... Her sabah namaza uyandırışını seviyorum.Yüreğinden koparak gelen o güzel mesajlarınla uyanmayı seviyorum.Sesini duymayı seviyorum.Beni sahiplenişini seviyorum.Koruyup kollamanı,merak edişini seviyorum.'haydi namaza' deyişini seviyorum.Seninle aynı duaya amin demeyi seviyorum.Hasta olduğumda yanımda oluşunu seviyorum.Sevdanı gözlerinle anlatışını seviyorum...
   
     Karanlığıma güneş gibi doğan Dolunay'ım! Benim oluşunu seviyorum Ahirim ! Ha peki bunlar olmasa da sevmermiyim peki ?
Ben sana 'Seni Allah için seviyorum' desem anlar mısın Dolunay'ım?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder